Ljuva tid

Igår packade jag badväskan innan jag hämtade upp barnen från skola/dagmamma, och sedan körde vi direkt till stranden. Det kändes lite som att vi var små kor som släpptes ut på grönbete. Jag hade strandleksaker såväl som matsäck med mig och vi stannade till klockan 18. Barnen badade nästan konstant, fast jag tyckte det var lite för kallt så jag gick bara i till hälften.

Efter stranden åkte vi hem och åt linssoppa, kalitsounia och en liten glass till efterrätt. Jag och Elli läste lite läxa och Max såg på TV. Sedan somnade barnen som små stockar klockan 20, då solen fortfarande var uppe.

Det blir repris idag!

2015-05-04 17.09.35

3 reaktioner på ”Ljuva tid

  1. Så tjusigt foto!! Vilken härlig tillvaro !!!! Här är kallt. Ylletröja o mössa! björkarna slår ut nu!

  2. Tänker på mormors avsked vid hennes hemresa….Usch för avsked! Vi åker nu till västkusten o det räcker ……usch så sorgligt när barnen vet att det är en månad tills vi ses…..

Kommentera

