Sommarlov

Kom just hem efter ett besök till min kompis Ellie – som är massös. Älskar att ha en vän som är massös, särskilt när jag har superknölig högeraxel. Nu är jag oljig och väldoftande och mjuk som en liten bebis.

Livet har förändrats lite sedan Lilla kom hit. Nu går jag på hundpromenader två-tre gånger per dag och jag älskar det! Lilla har lärt sig gå i koppel men jag har henne lös ändå, för hon följer mig troget var jag än går.

LillaElli

Mina flickor!

Sedan har vi målat om här hemma, från murrigt gult, orange och brunt har vi nu fräscht turkost och vitt som kombineras med mina starka färger i gardiner och andra tyger. Det är så fiiiint! Ska visa bilder en dag när jag har några.

Idag är det skolavslutning på Ellis skola och på måndag är det Max tur. Sedan är det officially slut på läsåret, jihoo! En lång, varm och händelserik sommar väntar, jösses vad skönt!

2015-06-06 16.21.17-1

Det blir mycket sånt här framöver 🙂

En reaktion på ”Sommarlov

Kommentera

